دلیل جالب هالیوودی معروف برای دوری از دوستانش
کد خبر: ۲۱۹۲۶۷
تاریخ انتشار: 2021 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
جنیفر عقیده دارد افرادی که مخالف واکسن هستند یا میترسند یا اسیر تبلیغات شده اند. او اذعان میکند در زمان همه گیری ویروس مدام مشغول کار بوده و لحظه ای هم به  استراحت نیازی پیدا نکرده است

جنیفر انیستون  راز  دوری از دوستانش را برملا می کند

جنیفر انیستون  راز  دوری از دوستانش را برملا می کنداختصاصی تابناک با تو؛ جنیفر انیستون راز دوری از دوستانش را برملا کرد؛ این ستاره هالیوودی رابطه خود با دوستانی را که از زدن واکسن امتناع میورزند قطع کرده است. او در گفتگویی با مجله ان‌استایل گفت که وقت آن را ندارد که با مخالفان واکسن و افرادی که گوش شنوایی برای حقیقت ندارند بحث کند.

جنیفر عقیده دارد افرادی که مخالف واکسن هستند؛ یا میترسند یا اسیر تبلیغات شده اند. او اذعان میکند در زمان همه گیری ویروس مدام مشغول کار بوده و لحظه ای هم به  استراحت نیازی پیدا نکرده است.

انیستون ادامه می دهد و می گوید:"اخبار کرونا رو عادتا دنبال میکردم چرا که مدام دچار نگرانی و ترس میشدم ولی همیشه امیدوار بودم روزی از خواب بیدار شوم و بشنوم که همه چیز به روال عادی خود برگشته و کرونا از بین رفته است. افرادی هم هستند که دائما با واکیسناسیون مخالفت میکنند و حقیقت را نمی پذیرند که این امر وقعا اسف بار است."

جنیفر فاز دوم واکسن کرونا را در ماه می گذشته زده است و خبر آن را در صفحه اینستگرامش منتشر کرد تا طرفداران خودرا به این کار تشویق کند.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv